Ik wil aan het einde van dit schooljaar beter kunnen plannen en organiseren, zodat ik beter mijn tijd kan indelen.

SMART geformuleerd

Specifiek: Door dit doel wil ik precies bereiken dat ik beter met mijn tijd om kan gaan, zodat ik als ondernemer mijn tijd efficiënt kan indelen.

Meetbaar: Ik kan het resultaat van dit doel meten door feedback te vragen aan mijn baas voor wie ik dit evenement organiseer en door de verschillende certificaten die ik haal bij de cursussen.

Acceptabel: Ik wil het doel voor mezelf halen, zodat ik minder last heb van stress. Ik wil dit ook halen voor mijzelf als ondernemer, omdat ik door dit leerdoel beter met mijn tijd om kan gaan. Zo wil ik prioriteiten kunnen stellen, realistische planningen kunnen maken en beter mijn tijd kunnen indelen.

Realistisch: Dit doel is realistisch, omdat ik niet te veel van mezelf vraag. Ik denk dat als ik aan dit doel ga werken dat het ook gaat lukken.

Tijdgebonden: dit doel is tijdgebonden, omdat ik het doel aan het einde van het schooljaar behaald wil hebben.


Hoe gaat dit mij een betere ondernemer maken?

Dit gaat mij een betere ondernemer maken, omdat ik als ondernemer prioriteiten moet kunnen stellen om zo goed om te kunnen gaan met de tijd die ik heb. Ik merk in het dagelijkse leven dat ik vaak struikel over dit probleem en wil dit probleem gaan verhelpen zodat ik als ondernemer goed kan plannen en organiseren.


Planning

Activiteiten

Een foodtruck evenement organiseren

Ik wilde in de tijd van corona toch iets organiseren met de feestdagen, zodat de mensen ook in deze tijd konden genieten van de feestdagen. Dit heb ik bij mijn werk ‘Traiteur Taverne Annelies’ voorgesteld. Ik kreeg de opdracht om het plan verder uit te werken met wat ik precies voor ogen had. Door corona kunnen mensen niet gezellig bij elkaar komen met de feestdagen, hier moest ik op inspelen. Ik had bedacht om op elke zondag van 10 tot 4 uur in de maand December met de foodtruck buiten oliebollen, wafels, pannenkoeken, glühwein en chocolademelk te verkopen. Dit idee heb ik voorgelegd, mijn baas was hier meteen enthousiast over. We gingen het idee verder ontwikkelen. Ik had de taken op me genomen om te adverteren op social media, de inkopen en verkopen bij te houden, een staanplaats te regelen en om in verschillende weken in de foodtruck te staan, dit werd afgewisseld.  Het regelen van de staanplaats was heel snel gelukt: ik vond het namelijk het beste om voor de winkel te staan met de foodtruck, zodat de mensen die naar de winkel komen ook de foodtruck zien waardoor er hoogstwaarschijnlijk meer mensen komen.

week 1

De start van het evenement stond op de datum 6 december. De staanplaats was al geregeld en mijn baas had de inkopen gedaan die ik had voorgelegd. Er was 5 kilo oliebollenmix, 3 kilo wafel-en pannenkoekmix, 5 liter glühwein en 1 kilo cacaopoeder ingekocht. Ik had ook de week ervoor laten weten via social media dat het evenement van start ging (zie foto hiernaast). Met een omzet van dik 430 euro, was het eerste deel van het evenement een groot succes (voor al de gegevens: zie de resultatenrekening van week 1). Op dinsdag 8 december ben ik samengekomen met mijn baas/ opdrachtgever en hebben we de resultaten doorgenomen. Ze was heel blij met het resultaat, de oliebollen waren al 2 uur voor sluitingstijd uitverkocht. De wafel- en de pannenkoekenmix was nog niet op, dus besloten we om hier maar het opgemaakte deel van terug te kopen. Van de Glühwein en de chocolademelk was ook nog veel over, dus hier hebben we niks van bijgekocht. We hadden afgesproken om volgende week 15 kilo oliebollenmix in te kopen, en het evenement betaald te promoten via Instagram met een budget van 15 euro.

klik op de afbeelding om het instagram-bericht te bekijken
De wachtrij voor de foodtruck in week 2

week 2

Na het succes van de eerste week, is er besloten om het evenement door te zetten. De inkopen voor deze week zijn gedaan, met de blik dat het nog een groter succes gaat worden dan vorige week. Ook heb ik mijn best gedaan om het evenement te promoten, zoals we vorige week hadden besproken. Ik heb het evenement 2 dagen voor het vervolg van het evenement gepromoot door het instagram-bericht van vorige week betaald te laten zien aan een groep mensen die ik heb geselecteerd. Deze mensen heb ik gefilterd door de plaats Essen en de leeftijdscategorie van 18 tot 60 jaar te selecteren. Ik moest uiteindelijk 15 euro betalen om het bericht te promoten, precies het afgesproken budget. Op dinsdag 15 December zijn we weer gaan zitten om het evenement te bespreken. Het was met een omzet van 580 euro nog een groter succes dan vorige week (voor al de gegevens zie de resultatenrekening van week 2). De 15 kilo oliebollenmix die was ingekocht was weer op, dus spraken we af om volgende week 20 kilo oliebollenmix in te kopen. De rest van de inkopen was goed afgestemd op het aantal verkopen, dus kochten we weer 3 kilo wafel- en pannenkoekenmix, 5 liter glühwein en 1 kilo cacaopoeder. Ook hadden we afgesproken om volgende week een nieuw instagram-bericht te promoten, met een budget van 20 euro. 

week 3

Op zondag 20 december, vond deel drie van het foodtruck evenement plaats. De inkopen voor deze week zijn weer gebaseerd op het succes van vorige week. Ik kreeg de opdracht om deze week een nieuw instagram-bericht te plaatsen en deze ook te promoten onder de doelgroep die ik ook vorige week had geselecteerd. Ik had het instagram-bericht geplaatst en deze gepromoot voor 20 euro. In tegenstelling tot vorige week, heb ik nu 4 dagen van tevoren het bericht al vol gepromoot onder een minder grote groep. Zo dacht ik dat ik misschien meer klanten zou aantrekken omdat ze het vaker tegen komen en dat op gaat vallen. De omzet die deze week behaald is, was 630 euro (voor al de gegevens zie de resultatenrekening). Na afloop zijn we weer op 22 december bij elkaar gaan zitten om de verkopen te bespreken en de inkopen van volgende week hierop te baseren. Aan het einde van de dag was er 5 kilo oliebollenmix over, dus besloten we om voor volgende week toch weer 15 kilo oliebollenmix te kopen. De hoeveelheid inkopen voor de rest waren goed afgestemd op het aantal verkopen, dus besloten we om precies dezelfde hoeveelheid van alles in te kopen. Voor deze week hadden we afgesproken dat ik niks op instagram zou gaan zetten, omdat de meeste mensen die naar de foodtruck kwamen terugkerende klanten waren. 

week 4

Op zondag 27 December was het vierde en laatste deel van het foodtruck evenement. De inkopen voor deze week waren 15 kilo oliebollenmix, 3 kilo wafel- en pannenkoekenmix, 5 liter glühwein en 1 kilo cacaopoeder. Voor deze week is er niks op instagram gezet. De omzet van deze week viel tegen met 325 euro. Dit had waarschijnlijk te maken met het slechte weer en dat het minder speciaal was, omdat het al de vierde keer was dat de foodtruck er stond. Op 30 December zijn we bij elkaar gaan zitten, om terug te blikken op het hele evenement en de resultatenrekening van week 4 op te stellen (bekijk de resultatenrekening van week 4). De inkopen die we voor deze week hadden was iets te veel omdat er nog iets overbleef: 3 kilo oliebollenmix, 1 kilo wafel- en pannenkoekenmix, 2 liter glühwein en een halve kilo cacaopoeder. Nadat het evenement helemaal was afgesloten, heb ik nog feedback gevraagd aan Annelies zelf (zie de feedback) om een beeld te krijgen van wat ik goed deed en vooral wat ik nog kan verbeteren. 

Reflectie op de feedback van Annelies

De feedback van Annelies vond ik fijn, ik ben enorm blij met deze feedback. Ze geeft aan dat ze het een heel leuk initiatief vond en dat ze er veel potentie in zag. Ze vond dat ik vooral een goede bijdrage had op het gebied van social media. Ik heb hier ook erg mijn best op gedaan en ben trots op het resultaat. De klanten zijn volgens Annelies ook echt gekomen door het actief zijn op social media en het promoten van de instagram-berichten. Annelies gaf ook aan dat ik de inkopen en de verkopen goed heb bijgehouden. Ik vind zelf dat hier nog wel iets van potentie in zit, omdat ik niet zo goed wist hoe ik alles inzichtelijk moest houden en moest bijhouden. Alsnog  heb ik hier wel veel van geleerd en ben ik beter geworden in het maken van resultatenrekeningen. Ze noemt als positieve punten van mij dat ik heel erg geïnteresseerd was en een goede bijdrage had geleverd. Ik was zo geïnteresseerd, omdat ik het heel leuk vond om te doen. Als verbeterpunten noemt Annelies dat ik misschien nog meer actief kon zijn op social media, zo denkt ze dat als we dit evenement nog een keer zouden doen het een nog groter succes zou zijn. Ze vind ook dat ik me heb ontwikkeld in de loop van het evenement. Hier ben ik het mee eens, omdat ik me in de loop van de weken steeds meer ging bemoeien met allerlei zaken rondom het evenement en ik pakte steeds meer op.

Feedback van Miriam op de resultatenrekeningen

Reflectie op de feedback van Miriam

Ik merkte aan de feedback van Mirjam dat de resultatenrekeningen wat onduidelijkheid schepte, daarom heb ik een onderbouwing gemaakt. Klik op de knop hiernaast om de onderbouwing te bekijken

Waarom heb ik dit evenement georganiseerd?

Ik heb dit evenement georganiseerd, omdat ik in de tijden van het corona virus alsnog iedereen fijne feestdagen wilden bezorgen om er alsnog een gezellige tijd van te maken. Aangezien ik de social media bij zou houden, me zou bemoeien met de inkopen en de verkopen en ervaar hoe het is om een evenement te organiseren heb ik hier ook heel veel aan op ondernemend vlak. Ook loop ik in het dagelijkse leven vaak tegen het probleem aan dat ik dingen vergeet of over het hoofd zie, door het organiseren van dit evenement train ik mezelf ook op dit vlak. Het leek me ook heel leuk om dit te organiseren en te promoten. 

Wat heb ik geleerd bij het organiseren van dit evenement?

Bij het organiseren heb ik heel veel geleerd. Om te beginnen heb ik geleerd om origineel en creatief te zijn, omdat ik het evenement zelf moest uitdenken. Ik heb ook geleerd hoe het is om op social media een zakelijk bericht te plaatsen dat aanslaat bij de doelgroep en deze ook te promoten. Dit ging me goed af, ik vond het heel leuk om te doen en ik had ook het idee dat het nuttig was. Ik heb via dit evenement ook mogen ervaren hoe het is om je inkopen en verkopen te ordenen in de vorm van een resultatenrekening. Dit vond ik aan het begin lastig, maar in de loop van de tijd werd ik hier steeds handiger in. Ik heb ook mijn sociale vaardigheden verbeterd en geproefd hoe het is om te ondernemen. Kortom ik ben heel dankbaar dat ik zoveel heb kunnen leren van dit evenement te organiseren.

Hoe heb ik het organiseren van dit evenement ervaren?

Ik heb het organiseren van dit evenement als heel leuk en leerzaam ervaren. Aan het begin vond ik het lastig om het evenement vorm te geven en wat ik moest doen om dit evenement te laten slagen. Nadat de eerste week erop zat, ging het organiseren me beter af. Ik kon er voordat ik hieraan begon me nog niet zo goed een voorstelling maken van hoe het eruit zou komen te zien. Ik heb door dit evenement in deze tijd te organiseren toch veel contact kunnen houden met mensen. Door dit evenement te organiseren ben ik echt uit mijn comfort zone gekomen, want ik heb allerlei dingen gedaan die ik nog nooit heb gedaan en nooit zou doen. Ik ben heel blij dat ik dit heb mogen doen en heb hierdoor op een leuke manier een super leerzame ervaring erop zitten. 

online new heroes plannen en organiseren leerreis blok 2

Wat houdt deze leerreis in?

Het is de bedoeling bij deze leerreis om beter te worden in het onderdeel: timemanagement. Je krijgt theorie over hoe je het beste je tijd kunt inplannen. Ook krijg te tussendoor opdrachten, om te testen of je de theorie hebt gesnapt en om je ook echt beter te maken in het indelen van je tijd. Een voorbeeld van een opdracht staat onder de knop: bekijk een voorbeeldopdracht. Hier zie je dat ik een planning moest maken voor 2 dagen en deze moest gaan proberen te volgen en mij hier aan te houden. Ook moet je tijdens de leerreis iemand aanwijzen als coach. Zo heb ik mijn zus en moeder aangegeven als coach, bekijk de feedback van mijn moeder en zus onder de knop: feedback van mijn coaches. Het is een leerreis waar ik echt in de praktijk ben getest met hulp van mijn coaches. 

Waarom ben ik deze leerreis aan het volgen?

Ik ben deze leerreis aan het volgen, omdat ik in het dagelijkse leven veel moeite heb met het managen van mijn tijd en het plannen van hoe ik iets aan moet pakken. Ik heb last van uitstelgedrag en daar wil ik vanaf komen. Ook denk ik dat ik door het volgen van deze training een betere ondernemer kan worden, als ondernemer heb je namelijk een druk leven en je staat er helemaal alleen voor. Ook moet je zelf de motivatie vinden om iets te doen en moet je zelf een planning maken. Door het volgen van deze cursus leer ik voor mijzelf als ondernemer goed mijn te tijd managen en plannen.

Wat heb ik tot nu toe geleerd bij het volgen van deze leerreis?

Bij de cursus timemanagement van new heroes heb ik tot nu toe een hele hoop geleerd. Ik heb geleerd hoe ik een goede planning maak, hoe ik prioritieten kan stellen in mijn werk en dat ik mijn tijd moet opdelen aan de hand van vier tijdbestedingsgebieden: Werk, de kleine sociale kring, de grote sociale kring en mijzelf. Doordat ik dit al heb geleerd ervaar ik minder stress en heb ik minder last van uitstelgedrag. Ook ben ik een stuk meer tevreden over mijn 4 tijdsbestedingsgebieden. Door deze cursus heb ik ook geleerd hoe ik mijn to do lijstjes moet indelen en hoe ik mijn planning kan naleven. Dit heb ik de laatste weken ook toegepast op het dagelijkse leven en ik merk enorm veel verschil. Zo merk ik dat ik hierdoor als ik iets ga doen voor school gelijk aan de slag kan en niet eerst moet uitzoeken wat ik nog moet doen.

Hoe ervaar ik deze leerreis?

Ik begon met deze leerreis met het idee dat ik nooit genoeg tijd had en dat ik altijd verplicht was om mijn werk uit te stellen doordat ik het altijd druk had. Ik had voor mezelf voorgenomen om iedere week op maandag 9 uur 1 uur te besteden aan deze leerreis en ik ben nu 4 weken bezig en ik zit op de helft. Ik ervaar doordat ik dit zo goed heb gepland al een stuk minder stress. Na de tweede week van de leerreis begon ik al resultaat te zien, ik had namelijk al minder stress doordat ik een methode van de leerreis had toegepast namelijk: plannen in blokken. Ook ervaar ik bij ieder vak dat ik op school heb vooruitgang in mijn planning,  zo doe ik bijvoorbeeld voor persoonlijk leiderschap niet al mijn activiteiten op het laatste moment maar probeer ik de activiteiten zorgvuldig in te plannen

Reflectie op de feedback van mijn coaches

De feedback van mijn coaches op de cursus timemanagement waar ik mee bezig ben is heel nuttig, omdat ik met deze feedback mijn gedrag in de cursus en in het dagelijkse leven kan veranderen. Door deze feedback kan ik aantonen of ik op de goede weg ben en of ik iets moet veranderen aan mijn gedrag. Ik ben de laatste tijd bezig met het plannen en organiseren van mijn schoolwerk, in de feedback wordt ook aangegeven dat ik hier goed mee bezig ben en dat ze merken dat ik hierdoor meer doe voor school. Ik moet van mijn coaches werken aan het vergeten van afspraken en het plannen op lange termijn, zo kan ik mezelf nog ontwikkelen op het gebied van timemanagement. Ik ga zeker wat met deze feedback doen en ga in blok 3  met deze feedback en de rest van de leerreis aan de slag.

online new heroes plannen en organiseren leerreis blok 3/4

Wat heb ik bijgeleerd in blok 3/4?

In blok 3 en 4 ben ik verder gegaan met de new heroes leerreis: timemanagement. In het laatste deel van de training kreeg ik vooral veel opdrachten om echt te gaan plannen in de praktijk, met de methodes die ik al geleerd had. Twee van de opdrachten heb ik hieronder als voorbeeld gezet. Bij opdracht 1 heb ik een weekplanning gemaakt voor een normale schoolweek in blok 3. Hier heb ik me aan gehouden en dat vond ik erg fijn. Ik ben  door deze leerreis te volgen, erachter gekomen dat ik door middel van plannen rust kan creëren en mijn tijd goed kan indelen. Dit kan ik meenemen in mijn dagelijkse leven en om mijn ondernemersactiviteiten in te plannen. Ik heb met deze leerreis ook een certificaat verdiend, deze is hieronder te bekijken. Ook heb ik mijn certificaat op mijn Linked geplaatst, dit is weer goed voor mijn leerdoel ‘netwerken’.

Hoe heb ik deze leerreis ervaren?

Ik vond deze leerreis heel fijn, omdat het echt is gericht op het toepassen van de theorie op de praktijk. Zo krijg je opdrachten die je helpen bij het plannen in je dagelijkse leven en wordt je gedwongen om te kijken naar de zwaktes die jij hebt als het gaat om plannen. Hierdoor kwam ik erachter dat ik erg veel moeite had met prioriteiten stellen en het uitstelgedrag. Met dit inzicht ben ik aan de slag gegaan om mijn timemanagement te verbeteren. Dit is naar mijn mening ook gelukt en ik neem de theorie die ik heb geleerd ook mee voor in mijn dagelijkse leven te gebruiken. 

Feedback

Reflectie op de feedback van mijn coaches

De feedback van mijn coaches was gelukkig positief. Ik had ook niet anders verwacht, omdat ik echt aan de gang ben gegaan met hetgene dat ik heb geleerd bij de leerreis. Allebei mijn coaches zijn blij met mijn vooruitgang in blok 4 ten opzichte van blok 2 en 3. Zij hebben gezien dat ik nu minder vergeet en minder slordig ben in mijn planning, dit ervaar ik zelf ook. Alleen wordt er wel gezegd dat een van mijn coaches denkt dat ik de laatste tijd mijn plannen een beetje verwater, dit komt omdat ik nu stage loop waardoor het iedere week vrij overzichtelijk is wat ik moet doen. Kortom is het waardevolle en nuttige feedback en ben ik blij dat het positief is.

Cursus timemanagement experience week

Wat houdt deze cursus in?

Dit was een cursus die werd aangeboden door het Avans en was ervoor bedoeld om mensen die moeite hadden met plannen en organiseren te helpen. Zo kregen wij eerst een scherm met een paar struikelblokken voor plannen. Hier moest je aangeven welke struikelblok het grootste was voor jou als persoon. Hierna werd er de rest van de cursus gesproken over deze struikelblokken. Ook kregen wij in de loop van de cursus verschillende opdrachten die je op korte termijn moest uitvoeren. Aan het einde van de cursus was er nog een mogelijkheid om vragen te stellen en in gesprek te gaan over jou struikelblokken. 

Waarom heb ik deze cursus gedaan?

Ik heb deze cursus gedaan, omdat ik het erg fijn vond dat er vanuit het Avans een cursus werd gegeven over plannen. Dit vond ik zo fijn, omdat ik ook moeite heb met het plannen van schoolactiviteiten en hier kon ik dus bij worden geholpen. Ook heb ik deze cursus gedaan, omdat ik bijna stage moest gaan lopen en hier wilde ik nog tips over ontvangen als het gaat over het plannen op je stage. 

Wat heb ik geleerd door het volgen van deze cursus?

Ik heb bij deze cursus geleerd hoe ik de verschillende planmethodes en planmodellen moet toepassen op mijn school of stage. Ook heb ik vragen kunnen stellen, zoals: hoe kan ik het beste plannen op mijn stage. Deze vraag werd beantwoord met: Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt, maar trelloo is een heel fijn programma. Ik heb dit programma opgezocht en ben dit gaan gebruiken (zie volgend activiteit). Ik heb een programma gevonden die ik kan uitproberen om te testen of deze bij mij past. Ook heb ik geleerd hoe ik uitstelgedrag de baas kan zijn, dit komt mede door de opdracht hiernaast. Mij werd duidelijk dat je vervelende taken met een hoge prioriteit vrijwel gelijk moet uitvoeren.

Hoe heb ik de cursus ervaren?

Ik vond de cursus erg fijn. Ik vond het heel fijn dat er eerst werd gekeken, wat wij als studenten lastig vinden aan plannen. Daarna werd er ingegaan op deze struikelblokken, waardoor er alleen theorie werd behandeld die echt nuttig en relevant was. Ook vond ik het fijn dat deze cursus betrekking had tot het plannen van dingen in mijn omgeving, zoals: school. Dit was erg fijn, omdat ik zo gelijk de theorie kon toepassen op de praktijk. De cursus zelf was ook heel interactief, wat ook erg fijn was. Ten slotte heb ik, door middel van deze cursus, een programma gevonden die ik kan gebruiken voor het plannen van mijn weken.

ABC van plannen, organiseren en optimaliseren

Wat houdt deze activiteit in?

Ik heb het boek: ‘Het ABC van plannen, organiseren en optimaliseren’ gelezen. Dit boek is een hulpmiddel om te plannen en organiseren. Er staan trucjes en modellen in die de lezer kan gebruiken om beter te worden in plannen en timemanagement. Er staan verschillende modellen in het boek zoals: het ABC-model, de ALPEN-methode en de weekplanner. Deze ben ik ook gaan toepassen op mijn werkzaamheden bij TopDag-gifts om te testen of deze manier van plannen bij mij past. Ik heb deze methodes toegepast en ik ben gaan werken met het programma trelloo. Dit programma werd vaak aangeraden in mijn cursus timemanagement in de experience week. Hieronder zie je hoe ik te werk ben gegaan.

Waarom heb ik deze activiteit gedaan?

Ik heb het boek gelezen, omdat ik in het dagelijkse leven niet goed ben in plannen en ik wilde mij hier in verbeteren. Zo wilde ik als ondernemer mijn tijd beter kunnen inrichten. Door dit boek te lezen, kon ik kennis maken met verschillende planmethodes om deze later toe te passen. 

Wat heb ik bij deze activiteit geleerd?

Ik ben door dit boek te lezen erg veel wijzer geworden als het gaat om de theorie van plannen en timemanagement. Ik heb veel geleerd over planmethodes en heb verschillende plan-modellen voorbij zien komen. Hierbij heb ik er een paar gekozen en deze toegepast in de praktijk. De plan-methode die ik nu heb, past bij mij en vind ik erg fijn om te gebruiken, dit is erg waardevol. Ook heb ik een programma gevonden die ik fijn vind om te gebruiken bij het plannen.

Hoe heb ik deze activiteit ervaren?

Ik vond het boek niet echt fijn om te lezen, het is een boek waar heel veel informatie in staat maar het vertelt geen verhaal. Ik ben achteraf wel erg blij dat ik de tijd heb genomen om dit boek te lezen, omdat ik veel meer kennis heb over verschillende planmethodes. Door de planmethodes ook toe te passen op mijn werkzaamheden, weet ik nu wat voor planmethode bij mij past. Dit vind ik erg fijn en ik heb hier ook heel veel aan. Aan het begin vond ik erg lastig om een week te plannen, omdat ik niet wist hoe lang een activiteit duurde. Nu kan ik voor iedere week een planning maken en kan ik makkelijker inschatten hoelang iets gaat duren. Het programma: trelloo vond ik ook erg fijn om te gebruiken en is heel overzichtelijk.

Feedback van het toepassen op de praktijk

Reflectie op feedback

Na 2 weken de planmethodes aan te houden heb ik feedback gevraagd aan de mede-eigenaren van topdag: Lisanne en Justin. De feedback vond ik erg fijn, ze gaven aan dat zij blij zijn met mijn manier van plannen nu en wilden deze manier ook integreren in het systeem van topdag. Ze vinden dat ik echt ben verbeterd in het plannen in blok 4 ten opzichte van de rest van het jaar. Ik merk zelf ook dat ik deze manier van plannen erg fijn vind, dit geeft me ook motivatie om door te gaan met deze plan-methode. Gelukkig dat ik een manier heb gevonden om mijn tijd in te richten om deze op een zo efficiënt mogelijke manier te gebruiken.

Urenverantwoording

  • Een foodtruck evenement organiseren: 16 uur. Dat is verdeeld over de volgende activiteiten:

-inkopen en verkopen bijhouden (2 uur iedere week, 8 uur totaal)

-adverteren en promoten op social media (2 uur iedere week, 8 uur totaal)

  • Online new heroes plannen en organiseren leerreis volgen: 8 uur (tweede blok: 4 uur en derde blok: 4 uur)
  • lezen van het boek: ‘ABC van plannen, organiseren en optimaliseren’: 10 uur
  • cursus timemanagement experience week: 1,5 uur