Nadat ik mijn showcase af had gemaakt, heb ik aan mede-studenten gevraagd om mijn showcase van feedback te voorzien. Hierdoor kon ik nog de laatste mogelijke aanpassingen doen aan mijn showcase voordat ik deze ging inleveren. 

Previous
Next

reflectie op feedback

De feedback was erg fijn om te ontvangen, zo kan ik namelijk de laatste dingen nog aanpassen aan mijn showcase. Als feedback werd er gegeven dat ik een overzichtelijk en duidelijke showcase had, dit wilde ik ook bereiken met mijn showcase dus is het erg fijn om te horen. Volgens de feedback, zijn de leerdoelen goed gekozen en passen zij bij het ondernemen. Wel zijn de leerdoelen algemeen, hier ben ik het wel mee eens. De leerdoelen die ik heb gekozen zijn niet uniek, omdat dit leerdoelen zijn die erg vaak worden gekozen

Het foodtruck-evenement sprong eruit als activiteit, hier heb ik ook erg mijn best op gedaan en ik vind dit zelf ook goed gelukt. Er is aangegeven dat ik meer feedback moest ophalen over hoe ik de activiteiten zoals cursussen implementeer in mijn leven, dit heb ik gedaan door bijvoorbeeld bij het boek: ‘ABC van plannen organiseren en optimaliseren’ de kennis te gebruiken om deze in de praktijk te testen. Volgens de feedback is de uitwerking van de activiteiten goed gelukt en heb ik ook genoeg bewijslast en feedback opgehaald. Ik merk wel aan de feedback dat sommige dingen zoals: feedback van mijn coaches bij de cursus timemanagement niet vindbaar was, dit heb ik veranderd door de feedback op de website zelf te plaatsen in plaats van een knop toe te voegen.

De certificaten van sommige activiteiten staan niet op de goede naam, dit komt omdat ik mijn google account met de verkeerde naam heb aan gemaakt, dus nu staat er: Daan va naert. Dit is slordig van mij, maar ik kan hier niks meer aan doen.